Scopurile principale ale programului de proiect: Protejarea valorilor, specificaţiilor locale, conştientizarea importanţei conservării acestora în cadrul comunităţii locale. Valori locale: culturale, spirituale, economice (tradiţii, puncte de atracţie, produse sau servicii locale etc.)
Scopul finanţării:
- Atragerea atenţiei asupra valorilor locale;
- Conştientizarea necesităţii vitale a gestionării valorilor locale din punctul de vedere al comunităţii;
- Sensibilizarea populaţiei la păstrarea banilor la nivel local;
- Promovarea produselor şi serviciilor locale;
- Consolidarea parteneriatelor locale;
- Promovarea sentimentului de comunitate în cadrul tinerilor;
- Domeniul ţintă: nu există nici o limitare referitoare la domeniul de activitate. Se va acorda prioritate proiectelor care promovează produsele şi serviciile locale;
Solicitanţi: Organizaţii civice şi profesionale din judeţul Covasna (de exemplu, Camera de Comerţ, grupări de afaceri, etc).
În cadrul evaluării, puncte suplimentare vor fi acordate proiectelor care:
- Includ activităţi de promovarea produselor şi serviciilor locale;
- Pun accent pe prezentarea unor exemple pozitive;
- Implică şi alte surse locale în punerea în aplicare a proiectului;
- Stimulează cooperarea locală dintre organizaţii non-guvernamentale - întreprinderi - instituţii de învăţământ;
- Transmit un mesaj important în ceea ce priveşte viitorul comunităţii;
- Mobilizează şi conştientizează în privinţa importanţei păstrării banilor la nivel local;
- Oferă o soluţie realistă pentru crearea de locuri de muncă.
Fondul de finanţare al programului: 30.000 Ron.
Invitaţia de participare la licitaţie activă: din 25 Februarie 2013.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 25 Martie 2013.
Anunţarea rezultatelor: 08 Aprilie 2013.
Perioada de realizare a proiectelor: 01 Aprilie – 31 Mai 2013.
Data limită de decontare: 30 iunie 2013.
Plafonul maxim al finanţării: până la 6.000 de lei / aplicaţie
Programul Numele brandului: Covasna! doreşte să susţină acele proiecte care, prin promovarea produselor şi serviciilor locale pot formula strategii viabile de creare a locurilor de muncă, şi întăresc imaginea pozitivă de viitor a comunităţii.


© 2021 